Sidor

söndag 10 februari 2008

...häruppe i Skellefteå



Jag har nu hunnit med en hel del häruppe i Skellefteå, pappa Hugo och "Farbror" Beskov får allt veta att de lever...

Här leker Beskov och jag "nu du, ska du vi rejsa" det är en väldigt kul lek som jag leker så ofta jag kan...

Ibland får de där äldre pointrarna rejsa med sele och lina framför husse, då får inte jag vara med. Märkligt tycker jag för jag är HELT KLART REJSIGAST av alla! Utan då åker jag i ryggsäcken, högt upp på husses rygg. Det är för att jag ska "se och lära" tills jag blir stor nog att rejsa i sele och lina själv. Vaccinerat mig har jag också gjort, säger dom, jag märkte inget jag! Vägs gör jag med jämna mellanrum också, och nu pekar vågen på mer än 10 kg, det ni! Ha det till vi höres igen hälsar Filippa-K

Inga kommentarer: