Sidor

måndag 26 april 2010

Vårstädning!

Så har det blivit dags för vårstädning hemma!
Jag hade alla grabbar hos mig den här helgen och tänkte att nu blir det bra städning..och det blev det...Gissa om vi hittade gamla nedgrävda ben..överallt..det mesta nedgrävt av grannhunden Stella och hon övervakade oss hela tiden men vi var för många.....

Matte släpade på sitt och vi på vårt...vi hämtade och hon slängde och vi hämtade mer..vi passade även på att rulla oss här och där, vill ju vara vårfin...matte envisades då med schamponering och dusch...usch säger vi!

Min finaste trofé var nog ett vackert Älgöra med tillhörande hud...mysigt värre tyckte Silver och jag.

Vill också passa på och gratta min syster Kajsa som fått ännu en liten att ta hand om,ja en tvåbent alltså!

Sara

Inga kommentarer: