Sidor

söndag 2 januari 2011

Vinga In Action!



Hallå där!

Idag fick jag hänga med Birka ut att leta fågel. Hon hittade en gammal fasantupp som drog så fjädrarna rök.och jag såg allt från första parkett!( Jag var helt lugn i floget). Birka också.
Det var kul att få springa helt löst men det var svårt att hänga med Birka, hon har så långa ben och vet att andvända dom också. Men vänta tills jag växt lite till och blivit starkare i kroppen då får ni allt håll i hatten kan jag lova. Igår släppte matte ut oss i trädgården och när Birka kom till gamla utedasset blev hon helt stel som en pinne!(konstigt?) men jag tänkte att här är det något på g så jag stannade bakom henne och hokus pokus där kom fasanen rätt ur murgrönan och upp på taket där han satte sig och Birka stod fortfarande ända tills han försvann.Så nu vet jag hur man gör!
Jag skickar med ett foto på mig i full fart och ett idolkort också!

Hej Hej Vinga.

Inga kommentarer: